Vrydag 25 Mei 2012

My Oogappel

Ek het gisteraand my Bybel net oopgeslaan en begin lees, en ek moet erken ek het hierdie al vantevore gelees, daar is eintlik onderstreep ook maar nadat my Bybel vanoggend weer op dieselfde plek oopval sonder dat ek 'n boekmerk daarin het, het ek besluit dit is die boodskap wat die Here wil he ek moet met julle deel. Want, ek het in my tuin gaan loop en bid en ek kan vir julle met eerlikheid se, hierdie is wat die Here wil he ek moet skryf nadat ek gister so gal afgegaan het.

"Ek sal 'n muur van vuur rondom die stad wees, my magtige teenwoordigheid sal binne-in hom wees.' En dan verder aan 'Wie aan julle vat, vat aan my oogappel."
En nog: " Juig Sion, wees bly! Ek kom, Ek gaan binne-in jou woon, se die Here."
Hierdie staan in Sagaria 2 en ek moet erkern dat ek nie dikwels is Sagaria lees nie., maar glo dat dit direk van God kom!

Ons wat kinders van God genoem word ...is Sy oogappel. om 'n kind van God te word moet jy voor Jesus se kruis gaan kniel, of le sodat Hy jou kan aanneem, jou sondelas kan verwyder en sodat jy kontak met Hom kan maak. met 'n sondelas in jou kan jy nie God bereik nie! Bid aanhoudend en met volle oorgawe om die Heilige Gees te ontvang. Sodra jy die Heilige Gees ontvang sal Jesus in jou woon en die vuur binne jou sal so sterk brand dat jy nie kan stilbly nie. Jy sal jou van die wereld se dinge wil losmaak en saam met Jesus wandel. Sag 2 :11-13 se vir jou wat sal gebeur en hoe om dit te ontvang. Glo dan dat jy dit ontvang het!

Wat so kosbaar is aan die stuk in Sagaria is dat dit baie jare geskryf is voor die uitstorting van die Heilige Gees in Handelinge 2. Gaan lees dit nadat jy Sagaria 2 gelees het en terwyl God dan met jou praat roep na Hom. Wees oop om die Heilige Gees te ontvang. 
Hoe wonderlik sal dit nie wees om te weet Jesus het 'n muur van vuur rondom ons gebou nie, 'n muur waardeur niks sal kan kom ons weg te raap uit Sy hand nie. So sou ek ook graag 'n muur rondom my kinders wou he, sodat hulle veilig moet wees en ook rondom my familie en vriende...besef julle dat as elkeen van ons die Heilige Gees ontvang brand daardie vuur binne ons.
Ja, ek weet dat Hy bedoel het dit is die Nuwe Jerusalem en die uiteindelike woonplek van Sy kudde maar Hy sorg dat daar so 'n beskerming rondom ons is, wanneer ons aan Hom behoort. Niks kan ons uit Sy hand ruk nie.

1 opmerking: