Dinsdag 21 Februarie 2012

GAT IN MUUR

EMIGREER; dit is nie maklik nie, en verg baie moed, geld en deurstettingsvermoe...daar is baie wat gedoen, afgehandel en reggekry moet word, om nie eers te praat van die pak nie! Ek het twee keer dit nou al beleef...

In Esegiel 12 staan daar dat die Here met Esegiel gepraat het oor die Israeliete wat 'n weerbarstige volk is en dat hy, Esegiel sy goed moet vat en gaan... hy moet 'n gat in die muur breek en in die nag weggaan. Dit het my daaraan laat dink, ons kinders wat nou in die buiteland woon is ook half soos ballinge...hierdie het ons gedink is ons s'n, nou is ons vreemdelinge hier...

Albei die kinders van my, wat daar is(dogters) is hier twee keer beroof van hul beste besittings en my skoonseun moes die trauma van 'n gewapende roof deurmaak. Hulle het naelskraap elk 'n skaking ontkom. Dit was nie maklik om die besluit te neem om te gaan nie, hulle moes ook 'n gat in die muur, wat hul hier gehou het, breek en gaan. Die opdrag aan Esegiel was om net dit te vat wat hy wou vat, die res agterlaat en te gaan. Presies soos wat dit met almal wat emigreer gaan.

Ons kan dit ook geestelik sien...dat God ons wil wegvat van iets in ons lewens wat ons weerhou daarvan om volkome aan Hom te behoort. Omdat dit die tweede keer is dat God Esegiel vir my gee as boodskap het ek besluit om dieper daarna te kyk.

BESLUIT WIE JY WIL DIEN DIE HERE OF DIT WAT JOU TERUGHOU! MOENIE DEEL WEES VAN WEERBARSTIGHEID NIE, DIEN JOU GOD! Eseg. 12:2 Hulle het oe om te sien, maar hulle sien nie. Hulle het ore om te hoor , maar hulle hoor nie.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking